DoRaEmOn AnD tHe GeNg....

Yap...
Kalaulah hidup ini macam cerita Doraemon....
Mesti senang kan kerja kita hari2...
Bukan setakat kerja..hidup kita pun senang..kan3..
Masa kecik2 dulu..
Aku suka sngat tengok citer nie..
Kekadang mai terfikir jugak di kepala aku nie...
Kalaulah aku ada 'Doraemon' mcm Nobita..kan best..
Macam-macam aku boleh buat...
Mintak jer apa saja yang ada dalam poketnya...
Kan best kalau aku jadi Nobita..
sb ada Doraemon yg membantu...
Best jugak jadi sizuka...
sb comel n jadi rebutan ramai...
Best jugak jadi gian..
sb boleh buli org...hehehe
Kalau lah di beri peluang...
Korang nak pegang watak apa dlm cerita nie????
Dan kenapa korang nak sangat watak tu????
Cuba citer sikit...
hehehehe........

7 comments:

sI tEDI said...

alahai..

comellah entry ni.. he he he

snow white said...

entry yg kekadang tak masuk akal.. ikut terlintas..main terkam jer.. hahahaa

Nurul Harun said...

nurul nak bgtahu 1 rahsia ni, nurul adalah doraemon!@!

snow white said...

eh2...doraemon dtg ke blog SW... bestnya... apa citer ari ni Doraemon?? hehehe

zulkbo said...

salam..
layang jangan tak layan..
katun ni saya pun kadangkala
layan jugak menghilangkan stress
lepas balik kerja..

Nashays said...

nak jadik mak nobita...typical japanese housewife..:))sgt pandai kira2 duit..

snow white said...

betol3...pandai akak.. hehehe

Post a Comment