KeSeDiHaN aKu...

Hari nie aku sedih sangat... 
ada saja yang tak kena. 
Bila aku buka FB hancur hatiku bila 'dia' cakap macam tu.. 
seolah2 memerli aku..aku tahu dia tujukan pada aku...
 aku kena ambik faham la sendiri...
 ya..aku tahu, aku hanya menumpang,.. 
Ya allah, macam mana aku nak ceritakan kesedihan aku nie pada korang semua.. 
tangan menulis..air mata bercucuran di pipi.
Aku sedar aku hanya menumpang....
 'menumpang buat cara menumpang'...
 aku akan buat apa yang patut aku buat...
mungkin itu boleh membahagiakan hati semua org...
 aku sedar siapa aku.. 
aku tak salahkan sesiapa..
mungkin salah aku juga...
tq atas teguran itu.... 
mungkin selama nie aku belum sedar...orang tak suka...
 terima kasih atas kesedihan ini... :-( :-(

8 comments:

xkenalmakexchenta.blogspot.com said...

mmg saket bler org ckap cmtue..
kkdang yg btol pown serbe slah..
...tapi nk wat cner..
tbah kan la dry..

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

banyakkan sabo okeh? allah sentiasa bersama org2 yang bersabar.. tabahkan hatimu...semoga ade sinar kebahagiaan untukmu selepas ini..biarkan die ngan dunia die..

ellis suriyani said...

sis..nape ni? meh share dengan ellis.

snow white said...

tq ellis...insyaallah akak ok... akak hanya mampu tulis apa yg terbuku dihati..tak mampu untuk dikongsi krn pasti ada yang terluka..

Lyana Hisham said...

penah rs mcm tuh..saba ea :)

snow white said...

sebab SABAR lah aku masih di sini..

zilajai said...

dik..,mgkin aku tahu ape yg kau alami..krn aku lbih mmhami 'naluriseorangwanita'....mmg itulh lumrah khidupan, xselalu kita hepi, adakala kita akn mnangis, pandangan org pda kita xsemuanya sama...so, tabahkan hatimu..,bsyukurlh krn yg tersyg sntiasa mmhamimu..pilih jln yg terbaik demi kbhgiaan, keharmonian dan keutuhan bersama.....;)

snow white said...

thanks akak ku yg ku syg... thanks ats semangat yang diberikan. aku tahu hidup ini perlu diteruskan w/pun ada saja yang serba tak kena... kekadang rasa mcm nk tnya jer semua org... apa pendapat hidup dirumah mak mertua??? aku tahu,kekadang kita rasa kita betol...tp yg sebenarnya kita yg salah.. klu kita betol sekalipun..kita kena buat2 salah... 'hormat org tua'..

Post a Comment