BeRsAmA aNaK bUaH...


haa..klu korang nak kenal...yg perempuan tu anak buah aku yang sulong. comel tak??? buat masa nie, dialah satu2nya cucu perempuan yang mama aku ada...hehehehe ;-) opssss.. lupa nk kenalkan pada korang, baby boy yang pakai baju putih tu namanya HaRiTh AsYrAf (4 thn)... dan anak abg aku yang ciut miut ni namanya NuRiN aFzA (5 thn)... akak nurin ni ada lg seorg adk, tp pic dia x ada dlm nie...nama adknya NiZaR aFwAn (2 thn)... nanti aku upload pic tu klu ada...huhuhu.. ;-)


yang pakai baju biru tu pulak ank abg aku no 2....namanya HaRiS iZzUdDin (3 thn).. dan yang pakai baju kuning tu anak akak..namanya WaN kAsYfUr RaHmAn (4 thn)... org selalu cakap harith n kasyfur ada iras, mcm kembar...nampak mcm kembar ke??? ermmm..klu korang nak tahu beza besday harith n kasyfur bezanya 2 hari jer...bln sama dan thn sama.. maybe sb tu kot org kata diaorg berdua nie kembar.... hehehehe :-)

hah...yg baby boy tu ank abg aku no 2 jugak...namanya WaFy WaHyUdDiN. masa kami tangkap pic ni, Wafy baru berumur 30 hari...masih dalam pantang...hehehehe, tngok tu dah pandai senyum..

6 comments:

e. indah said...

cumell ~~ espcly yg budak llaki baju puteh tue ...

Iznie said...

comey sgt!
:)

snow white said...

thanks atas pujian u all... ;-)

Uruchimaru @ kf said...

waa..ramai anak buah!

snow white said...

bkn setakat ank buah jer...adk2 pun ramai..hehehehe ;-)

zulkbo said...

salam SW..
cantiknya gigi taringmu

Post a Comment