TaWa iTu SiHaT

Kenapa nak sedih dan susah hati memanjang jer sedangkan kita boleh tersenyum...ketawa? Senyumlah..ketawalah...walaupun kdg kita senyum dan tawa dalam tangisan. Senyumlah..dan ketawalah....kerana sesungguhnya senyum dan tawa tu pengubat luka!!

Cuba masa kita bangun pagi tu kita g ngadap cermin. Tgk rupa wajah kita dlm cermin tu....dan lontarkan senyuman kita kat diri kita sendiri dan kata ari ni aku tak mahu sedih2..aku nak senyum..aku nak gembira!! Insyallah aritu kita akan rasa gembira!!

Dlm hal yg berkaitan..cuba duduk depan cermin, tersenyum, kemudian tersenyum lebar. Lakukan sampai anda dapat ketawa dgn sendirinya. Sgt baik kalau anda dapat ketawa sekali gus menangis. Semua yg anda rasakan , dapat ditumpahkan sepenuhnya!! 

8 comments:

huda said...

muehehehehehe
sedihnye
huk

snow white said...

nape sedih2 nie??? cuba ketawa mesti hilang sedih tu..w/pun sat.. hehehe

HIJABMAYA said...

senyum sorang2 depan cermin,sikit2 udah le. lebih2 nanti apa pulak orang ingat...

aisyah.azhar said...

huhu betu.kdg2 boleh kot wat.
tp kalau wat slalu org ingt kite prasan *wink
hihi

** a i l y ** said...

ketawa adalah satu tips awet muda!

snow white said...

hijabmaya : takpa sb kita seorang jer dlm bilk tu..hehehe
aisyah : buat selalu pun tak pa.. tak pa, klu kata perasan pun cermin tu jer..huhuhu
aily : memang awet muda... contohilah aily... :-)

cikgu isza said...

jangan lebih2.. nanti putus urat ingatan.. betul nii

snow white said...

betol ke akak???

Post a Comment