Buntu...

Kalau kita......
terasa hati....
geram...
marah...
apa kita akan buat???
adakah kita akan luahkan segala yang terbuku???
atau biarkan  hati kita terus sakit...
ermmmm....
sekarang situasi aku....
luah salah...
tak luah pun salah...
aku betol2 tak faham..
sekarang aku jugak yang salah...
adil ker???

5 comments:

Syahrul Iman said...

banyak-banyakkan istighfar ye snow white..nanti reda la rasa marah tu..

*renung-renungkan dan selamat beramal..hehe

padin said...

"kalau kamu marah dengan keadaan berdiri, hendaklah kamu duduk.. kalau kamu marah berkeadaan duduk, hendaklah kamu baring.. kalau kamu marah dalam keadaan baring, hendaklah kamu TIDOR!!" wakakaka

snow white said...

bagus jugak cadangan ko tu padin.. aku nk tido lah dulu..hehehe.. mcm mn pulak klu marah dlm keadaan mkn??? huhuhu..

CikGadis said...

kalo dlm keadaan, prgi bsuh tgn. hehe. (tlong jwb utk padin)

snow white said...

pergi basuh tngan..x dan kenyang la mkn... lg bertambah la marah tu... hehehehe

Post a Comment