MY GIRL...

Siapakah Dia??? Pada sesiapa yang suka sangat tengok citer korea.. akan tahu siapa kat atas nie.. cun melecun.. aku suka sangat tengok muka dia.. nanti aku nak anak perempuan muka macam nie jugak la.. hahahaha, berangan jer lebih... MY GIRL.. jalan cerita yang menarik, kelakar dan sedih pun ada. memang bestlah cerita dia..kalau tak caya cuba korang tengok sendiri.. aku dah 6 kali tengok cerita nie tak pernah jemu..setiap kali tengok mesti keluar air mata kerana sedih dan kelakar..hahaha.. Jom layan MY GIRL...

9 comments:

HaiDa HiDa said...

citer ni mmg best.. dah byk kali tgk.. suka snt ngan watak2 dalam tu terutama watak2 utama..

snow white said...

@HaiDa HiDa betol3...best giler..hahaha :-)

zulkbo said...

salam..
citer orang pompuan..
hu hu..tak minat

'AQILAH said...

suka juga tapi tak fanatik..

snow white said...

@zulkbo cuba tengok dulu baru tahu best ke tak.... kawan lelaki SW pun pernah cakap mcm tu..tp bila dah tengok dia pulak yang lebih2..hahaha

snow white said...

@'AQILAH sekurang-kurangnya tengok jugak kan..:-)

Wanie said...

suke OST cte ni..smpi skang smpn lagi..

snow white said...

@Wanie sama la...simpan sampai orang nak pinjam pun tak bagi..hahaha..sayang punya pasal.. :-)

fatinmmj said...

saya pun suke die..=) jmpt dtg ya..=)

fatinmmj

Post a Comment