Mood Blogwalking Pulih..LAPTOP Pulak Orang Pinjam...NAK BELI BARU LAH..:-)

Salam satu Malaysia... hai..ingat lagi tak ngan snow white??? dah lama kan snow white tak BW...mesti korang semua dah lupa...yalah..snow white bukan famous pun kan..hahahaha... hari nie, mood BW snow white hampir2 pulih kembali...so snow white nak pergi jalan2 rumah korang semua...silalah sediakan makan minum yer. nak lepak lama2 sikit rumah korang..

Rasa seronok sangat bila mood BW datang...tp sayang, mood dah ada Laptop snow white pula dirampas....eh..eh..silap.. ada la sorang mamat tu..tetiba jer kata... bak laptop ko jap...aku nak pinjam..kalau boleh aku nak terus... alamak, tetiba jer mamat nie.. Laptop dia rosak, aku pulak jadi mangsanya....tak palah..ambik jer, nanti snow white beli lain.... nanti snow white nak beli apple la pulak..baru sesuai ngan snow white...hahahaha berlagaknya... ada hati nak pakai apple... apapun apple tu masih dihati. teringin sangat nak pakai apple...:-) ok lupakanlah pasal apple..nanti termimpi-mimpi pulak mlm nie...hahahaha.

Nak dijadikan cerita...LAPTOP kesayangan snow white telah diberi pinjam pada mamat tu... oooiii mamat, bila ko nak hantar laptop aku.. rindu bangat dah nie..hehehe.. jangan mare. dalam diam-diam aku jatuh cinta pada apple.. andailah aku mampu milikinya.. syoknya...

Laptop yang snow white guna sekarang..i like PINK

Laptop yang BAKAL snow white guna..hahaha. cantik tak?? tiap-tiap malam mimpikan dia. sekali lagi aku jatuh cinta weeiii...help me!!!!

11 comments:

AngahSayang2314 said...

awak no komen angah tak dapat nak nolongnya hehehe

Nur Areefah said...

nak jugak lappy camtu hee
sangat sweet

zulkbo said...

salam..
amboi!!..
mamt mana tu main
order pinjam jer
mesti special mamat
ni di hatimu..hu hu

zulkbo said...

untuk pengetahuan SW jika saya terus ke kotak komen saya tak jumpa button komen..cuma bila ke HOME baru jumpa button tu..cuba periksa setting

Amir Syahir said...

Wah2..semangat la sket nk tulis entri..keh3..tp kena pink kah? haa


pstt..utusan untuk S.W..sila bc kt my belog..thaks.hehe

Nine said...

mamat tu sapa SW ? huhu...

cantik lappy2 SW,canggih.. tahniah SW pakai Apple la..hehe..

Nine cuma nak rim keta SW jer..hehe

e. indah said...

e' pun nak jugak ...huhuuuu help help

joonie-girl said...

ughhh cantiknya apple tuuu , ughhh

NAK JUGAKKK !

Unknown said...

@zither jom kita pergi beli..u belanja..blh?? hahaha

snow white said...

@zulkbo thanks kerana bagi tau... kalau tak smpai sekarang SW tak tahu..hehehe..tq zulkbo.. :-) nanti SW cek..

snow white said...

@Nine alamak..kalau nine ambik Rim keta SW...macam mana kereta SW nak jalan..hahaha... lupa nak letak tanda "Tengok Boleh, Pinjam Tak Boleh" ..hehehe

Post a Comment