RiNdU....



Bila aku mula rindukan seseorang...
air mata akan terus mengalir tanpa henti...tak dpt dikawal..
Hati juga selalu berkata...
kenapa dia selalu muncul dlm mimpi aku....
sedangkan aku selalu bersamanya...
dan sentiasa berada di sisinya....
apakah aku betul2 rindukan dia....
rindu???...memang aku rindu...
rindu yang tak terluah dengan kata-kata.....
rindunya aku..tak dapat aku gambarkan..
rindu pada belaian cintanya...
bkn dengan sentuhan, tetapi cukup sekadar perasaan..
rindu yg menyeksakan aku... tapi juga membahagiakan aku...
rindunya aku pada dirinya...
walau seribu tahun berlalu..
rasa ini telah tetap dihati...kerana telah aku tetapkan..
dialah yang pertama dan terakhir bagiku....
rindunya aku pada gelak tawanya..
yang sentiasa menceriakan hari2ku..
terima kasih padamu ..
kerana rindu ini..
kerana cinta ini...
kerana kasih darimu ini...
yang buat ku hidup hingga ke hari ini...


9 comments:

e. indah said...

tak perlu ketawa kalu perlu menangis
menangis saja ...

Days said...

sumtimes pon akan menangis sebab rindu..ntah nape..dan slalu blame hormon ats sebab menangis nih..tp 4me la kan once a month sure ade breakdown dan time tu sure nanges hee

tuan tanah said...

kekadang aku rasa pelik.... kenapa perempuan senang & mudah mengalirkan air mata... w/pun tngok filem korea.. terutama sekali "my girl".. hehehe

Days said...

sebabkite mmg ade naluri cpt tsentuh..sebab tu lelaki cakap kite cmplicated.kite xpernah hide perasaan.kalo sedih nanges je..tp lelaki hide perasaan tahan perasaan . tu yang bile sekali meletup..wow.impact die xleh tahan heee

tuan tanah said...

betul tu... tp lelaki susah nk faham.. bila menangis dia kata kita manja n mengada2. padahal diaorg tak tahu & tak faham apa yg tersirat di hati kita... kan???? ;-)

annadzirah said...

oh.
aku pon selalu menangis bila rindu tu datang.
aku memang mudah menangis.
T___T

tuan tanah said...

'biasa la,pepuan..memang suka nangis...' kata2 tu lah yg selalu keluar dr mulut lelaki...

Ur Other Half said...

kamu ne sure sensitif person kn..

tuan tanah said...

ya saya akui... ppuan, jiwanya terlalu halus..perasaannya terlalu sensitif... kaum lelaki kenalah faham.. bersabar sikit jer.. kan3??

Post a Comment